آخرین اخبار
کد مطلب: 124965
مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان آسيا
لخويا قطر - پرسپوليس ايران؛ زلزله در قطر/ دوئل دوباره گلزنان و قهرمانان
تاریخ انتشار : 1396/03/08 11:18:49
نمایش : 2712
بازي برگشت تيم لخويا قطر و پرسپوليس ايران در مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگارسلام لردگان به نقل از  راه دانا؛ پرسپوليس سه شنبه شب ساعت 23 و 30دقيقه در قطر به مصاف تيم لخويا مي رود. ديدار رفت دو تيم با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد آن هم در حاليکه پرسپوليس تيم برتر ميدان بود و شانس هاي گلزني را به دست آورد ولي نتوانست از آنها استفاده کند. حتي مهدي طارمي يک ضربه پنالتي را هدر داد تا سرخپوشان بدون برد به بازي برگشت برسند. 

با اين حال برانکو معتقد است تيمش به اندازه لخويا شانس صعود دارد و او به بازيکنان و تيمش اعتقاد دارد. سرخپوشان در بازي سه شنبه با تمام توان بازي خواهند کرد و قطعا برانکو يک بازي هجومي را در دستور کار تيمش قرار مي دهد. پرسپوليس در صورت مساوي يک بر يک هم از اين مرحله صعود مي کند تا به جمع 8 تيم برتر آسيا برسد. کمال کاميابي نيا غايب بزرگ اين مسابقه است.

مهدي طارمي که يکي از گلزنان برتر ليگ قهرمانان آسيا تا اين مرحله است در بازي با لخويا تلاش خواهد کرد تا پنالتي بازي رفت را جبران کند.

ظاهرا يوسف العربي آقاي گل لخويا که در بازي رفت غايب بود در اين مسابقه حضور دارد و برانکو در مورد اين بازيکن گفته لخويا با حضور العربي قدرتمندتر خواهد شد اما ما هم پرسپوليس هستيم!

بنابراين سه شنبه شب شاهد نبرد دو قهرمان ايران و قطر و همچنين دو آقاي گل خواهيم بود. مهدي طارمي در پرسپوليس و العربي در لخويا. 

تيم صعود کننده از اين بازي در مرحله يک چهارم به مصاف برنده بازي استقلال و العين خواهد رفت. اميدواريم دو تيم استقلال و پرسپوليس به مرحله يک چهارم صعود کنند تا شاهد يک دربي آسيايي در ليگ قهرمانان باشيم.

پرسپوليس که  هوادارانش به او لقب زلزله داده اند بايد بتوانند قطر را به لرزه درآورند تا صعود کنند اولين گام براي صعود گلزني به لخوياست.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس